خرید عمده لوازم جانبی موبایل

خرید عمده لوازم جانبی به قیمت همکاری از سایت تی گنج

همکاران عمده فروش و خرده فروش که مغازه دارند یا در کار پخش لوازم جانبی موبایل هستند میتوانند لوازم جانبی موجود در سایت فروشگاه را به قیمت عمده خریداری نمایند.

جهت نمایش قیمت خرید عمده محصولات موجود در سایت ابتدا باید هویت کاربر به عنوان مشتری عمده توسط پشتیبانی سایت تایید گردد. پس از تایید هویت کاربر به عنوان مشتری عمده کاربر میتواند قیمت های عمده فروشی را برای هر یک از کالای موجود در سایت مشاهده نماید و مستقیما اقدام به خرید نماید.

جهت تایید هویت به عنوان مشتری خرید عمده میتوانید به پشتیبان سایت در واتساپ یا تلگرام پیام دهید و تصویری از کارت مغازه یا فروشگاه خود را برای پشتیبان بفرستید که در صورت تایید هویت شما به عنوان همکار، دسترسی مشاهده قیمت عمده محصولات برای شما امکان پذیر خواهد بود.

همچنین میتوانید عضو کانال تلگرامی محصولات جانبی فروشگاه تی گنج شوید و در کانال لیست کالاها و به همراه قیمت آنها موجود میباشد.

مشتریانی که برای بار اول خرید عمده انجام میدهند باید حداقل مبلغ خریدشان 1 میلیون تومان باشد و بیشتر از یک قلم کالا در سبد سفارش آنها وجود داشته باشد و پس از آن برای خریدهای بعدی میتوانید با هر مبلغی در سایت اقدام به خربد با قیمت عمده نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که مشتریانی که قصد خرید از سایت با قیمت های عمده فروشی دارند و مبلغ سبد سفارش آنها کمتر از یک میلیون تومان باشد سفارش آنها کنسل خواهد شد و مبلغ واریز شده به حساب انها عودت داده خواهد شد. قبل از هر گونه ثبت سفارش خرید عمده با پشتیبانی سایت در واتس آپ یا تلگرام در تماس باشید.

جهت ارتباط با پشتیبانی سایت در تلگرام روی این لینک کلیک کنید. 

جهت ارتباط با پشتیبانی در واتساپ روی این لینک کلیک کنید.

شماره های تماس:

جهت تماس با فروشگاه تی گنج میتوانید همه روزه از ساعت 9 الی 18 تماس حاصل فرمایید.

در بقیه ی ساعات یا در ایام تعطیل در صورت پاسخگو نبودن تلفن به شماره پشتیبانی واتس آپ پیام دهید.

08346234090

09910483428

شماره واتس آپ: 09910483428

در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد قیمت و موجودی محصولات موجود در سایت میتوانید از طریق واتس به پشتیبان سایت پیام دهید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ شما داده شود.